Karriere

Advokatsekretær til afdelingen for proces og finansiering

Apply for job

Er du vores nye advokatsekretær til vores afdeling for proces og finansiering?

Afdelingen for proces og finansiering har brug for en ny medarbejder. Vi søger snarest muligt en rutineret, fleksibel og selvstændigt arbejdende advokatsekretær, der også kan fungere som personlig assistent for den ansvarlige partner og bistå resten af afdelingens øvrige jurister.

Arbejdsopgaver vil bestå i samarbejde med afdelingens jurister i forbindelse med de verserende retssager samt voldgiftssager, styring af sagernes forløb, oprettelse, afregning, mødebooking og selvstændig sagsbehandling.

Afdelingen udfører alle opgaver indenfor proces og finansiering, og beskæftiger pt. 15 medarbejdere. Vi benytter den nyeste teknologi og forventer, at du har et indgående kendskab til behandlingen af retssager/voldgiftssager, om muligt et vist kendskab til finansieringsret/selskabsret, god ordenssans og arbejder omhyggeligt og meget selvstændigt. Godt kendskab til IT er en forudsætning og du skal kunne beherske engelsk i skrift og tale.

Du skal være uddannet advokatsekretær eller juridisk assistent.

Vi tilbyder et udfordrende og alsidigt arbejdsmiljø, hvor vi har travlt, men har det sjovt.

Lønnen forhandles individuelt efter kvalifikationer.

Du kan læse mere om Lund Elmer Sandager under fanen "Om os". Har du spørgsmål eller brug for mere information, er du velkommen til at ringe til Morten Schwartz Nielsen på 33 300 271. Send snarest muligt din ansøgning med relevante oplysninger til vores administrationschef Henrik Hagbarth.