LegalTech - Whi­st­le­blower­ord­ning

Med vedtagelsen af EU's whistleblowerdirektiv bliver det en realitet, at virksomheder og offentlige myndigheder med mere end 50 ansatte skal have en whistleblowerordning inden den 17. december 2023.

Whistleblowerordningen er en værdifuld løsning for virksomheder, der ønsker at fremme åbenhed, integritet og ansvarlighed. Ordningen giver medarbejdere mulighed for at rapportere mistænkelige forhold på en sikker og anonym måde, hvilket hjælper virksomheden med at identificere og tackle potentielle problemstillinger hurtigt.

Med en effektiv whistleblowerordning kan virksomheder forebygge korruptionsskandaler, økonomisk kriminalitet og andre former for uhensigtsmæssig opførsel, hvilket ikke kun beskytter virksomhedens omdømme, men også bidrager til at opretholde et fair og ærlig forretningsklima. Investorer og kunder værdsætter også virksomheder, der har en effektiv whistleblowerordning, da det signalerer en dedikation til ansvarlighed og gennemsigtighed. Så hvis du ønsker at styrke din virksomheds integritet og fremme en kultur af åbenhed, så overvej at implementere en whistleblowerordning i dag.

I Lund Elmer Sandager har vi udviklet et whistleblowersystem, som håndterer jeres whistleblowerordning fra start til slut. Whistleblowersystemet tilpasses automatisk til jeres farver og logo og integreres nemt på jeres website eller intranet ved hjælp af et link. Vores løsning koster kun 12.600 ekskl. moms pr. år.

Det er let at etablere en service til at håndtere anmeldelser, men hvad skal virksomheden stille op med dem bagefter. Hvad falder indenfor/udenfor ordningen? Hvilke krav er der til håndteringen og sagsbehandlingen? Det er her vores løsning dækker jeg hele vejen rundt og til vores faste pris.

Kontakt Anna Lindecrone eller Mina Faiz for mere information, en demo eller bestil jeres løsning nedenfor. 

Bestil her

Kontakt os